ÎNREGISTRARE ȘI CONT PERSONAL

CUM SĂ VĂ ÎNREGISTRAȚI PE SITE?

Faceți clic pe butonul Conectare și selectați opțiunea Înregistrare. Va trebui să furnizați numele, telefonul și adresa de e-mail. Vă vom sugera să confirmați numărul de telefon cu un mesaj SMS gratuit. Trebuie să vă înregistrați doar o singură dată. În vizitele ulterioare, va fi suficient pentru a vă loga cu contul personal cu ajutorul numelui de utilizator și parolei.

Avem grijă de datele dvs. personale, astfel încât să puteți fi calm pentru siguranța lor. Drepturile dumneavoastră sunt protejate de termenii contractului-oferte.

CUM SĂ VĂ CONECTAȚI LA CONTUL PERSONAL DE PE SITE?

Faceți clic pe butonul Conectare și selectați opțiunea Conectare. Introduceți numele de utilizator și parola.

Numele de utilizator este adresa dvs. de e-mail, numărul de telefon sau numărul cardului ZVStyle.

Parola este parola dvs. unică specificată la înregistrare.

Facebook sau Instagram. Puteți, de asemenea, să vă conectați la contul dvs. personal utilizând conturile Facebook sau Instagram.

CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ AȚI UITAT PAROLA?

Dacă nu vă amintiți parola, faceți clic pe linkul Ați uitat parola și urmați instrucțiunile. Vă vom trimite o parolă într-un mesaj SMS sau într-un e-mail.

Cardul clientului ZVStyle

Cum pot obține un card de client ZVStyle?

Trebuie să deveniți client Pikolinos Moldova și să acumulați suma necesară pentru deschidere. Cardul de pornire cu discount Privilège este de 3%. Mai multe informații pot fi găsite aici.

Cum să legați un card a clientului ZVStyle la un cont personal?

Ați făcut deja cumpărături în magazinele online Pikolinos Moldova și aveți un card a clientului ZVStyle? Trebuie doar să conectați cardul la contul de pe site pentru a beneficia de reduceri și privilegii în magazinul online. Înregistrați-vă pe site, accesați contul dvs. personal și selectați fila "datele mele". În caseta my card, Introduceți numărul cardului ZVStyle și faceți clic pe butonul atașează cardul. Numele, data nașterii și numărul de telefon de contact trebuie să coincidă cu cele pe care le-ați indicat în formularul de înregistrare a cardului ZVStyle în magazinul offline.

Ce se întâmplă dacă ați pierdut cardul ZVStyle?

Puteți restaura cardul în orice magazin online Pikolinos Moldova. Veți avea nevoie doar de un pașaport și o declarație pe care o puteți scrie în magazin. Pe cardul ZVStyle veți primi imediat, acumulările și datele privind achizițiile dvs.

Cum sa aflu procentul de reducere de pe cardul ZVStyle?

Puteți afla dimensiunea reducerii pe cardul ZVStyle în contul dvs. personal de pe site. În fereastra cardul meu ZVStyle, veți vedea, de asemenea, suma achizițiilor de pe card.

Dacă nu sunteți înregistrat pe site, puteți afla mărimea reducerii pe cardul ZVStyle de la casier la magazinul Pikolinos Moldova sau la numărul de telefon + 373 (22) 232 186.

EFECTUAREA COMENZII PE SITE

CUM SĂ PLASAȚI O COMANDĂ PE SITE?

Conectați-vă pe site cu numele de utilizator și parola. Selectați secțiunea catalog și setați filtrele. Faceți clic pe model pentru a mări fotografia și pentru a afla detaliile. Selectați mărimea dorită și faceți clic pe butonul în coșul de gunoi. Continuați căutarea dacă doriți să

cumpărați mai multe modele. Du-te la Coș făcând clic pe pictograma din colțul din dreapta sus faceți clic pe "Checkout". Apoi, selectați metoda de expediere, ora convenabilă, metoda de plată și faceți clic pe butonul confirmă.

Este valabil și o reducere pe cardul de discount ZVStyle și pe produsul promoțional?

Nu, pentru produsele din secțiunea Vânzări (care sunt deja vândute la o reducere), nu se aplică reduceri suplimentare.

CUM SĂ VERIFICAȚI DISPONIBILITATEA BUNURILOR?

Toate mărimile indicate în descrierea produsului sunt disponibile în magazinul online și / sau în magazinele offline.

Pentru a afla dacă este posibil să comandați un produs în magazinul online, Selectați mărimea din descrierea produsului (dacă este necesar). Dacă butonul "în coș" este activ, atunci există un produs în coșul de cumpărături.

DE CE NU PUTEȚI ADĂUGA UN PRODUS ÎN COȘ, BUTONUL "ÎN COȘ" NU FUNCȚIONEAZĂ?

Ați selectat marimea în opțiuile produsului, dar butonul în coș este inactiv. Aceasta înseamnă că produsul cu marimea dorită nu mai este disponibil, sau a rămas doar într-un singur exemplar. Verificați disponibilitatea pe site sau contactați +373 (22) 232-186.

POT FACE ȘI ACHITA COMANDA CA PERSOANĂ JURIDICĂ, CU FACTURAREA?

Da, lucrăm cu persoane juridice. Pentru a plasa o comandă, scrieți managerului nostru de lucru cu persoane juridice info@pikolinos.md

CUM SĂ ANULEZ COMANDA?

Accesați contul dvs. personal de pe site și faceți clic pe fila "Comenzile mele". Puteți anula comanda dacă este în starea "de confirmare". Cu alte stări ale comenzii, îl puteți anula numai prin apelarea la + 372 (22) 232-186.

PRODUSE, MĂRIMI ȘI FAVORITE

CUM SĂ ADAUGI UN PRODUS LA FAVORITE PE SITE?

Conectați-vă la site-ul cu numele de utilizator și parola. În cardul de produs, selectați mărimea (pentru produsele cu mărimi) și faceți clic pe pictograma inimă din partea dreaptă a butonului Adăugare în Coș. Pentru a vedea toate produsele favorite pe care le-ați ales, faceți clic pe pictograma inima din fereastra drop-down atunci când vă conectați la contul personal din partea de sus a ecranului.

PANTOFII SUNT MAI MARI SAU MAI MICI?

Pantofii mărcii se potrivesc cu dimensiunile care sunt listate în "Ghid marimi", disponibil la link-ul de pe cardul produsului, iar în secțiunea ghidul cumpărătorului din fila Ghid marimi. Informații suplimentare pot fi găsite în cartea de descriere a produsului.

Alegerea pantofilor este un proces individual, percepția dimensiunii poate fi influențată de plăcuța și caracteristicile anatomice ale piciorului. Vom indica mai multe informații despre produs pe baza feedback-ului clienților. Caracteristicile "mai mari" și "mici" sunt subiective, așa că vă recomandăm să comandați două dimensiuni adiacente și să încercați întotdeauna pantofii înainte de-ai cumpăra.

LIVRARE

CÂT DE REPEDE VOR LIVRA COMANDA?

Livrarea se efectuează în raza Chișinăului. Termenul de livrare este în termen de 24 de ore de la confirmarea comenzii.

Bunurile achiziționate sunt livrate de luni până vineri între orele 09: 00 și 19:00 și sâmbătă între orele 10:00 și 15:00. Comenzile procesate după ora 19:00 sunt reportate a doua zi.

ESTE POSIBIL SĂ REZERVAȚI MĂRFURILE ÎN MAGAZINUL OFFLINE PENTRU A VENI ȘI A ÎNCERCA?

Puteți rezerva produsul fără plată dacă este disponibil în magazin. Faceți clic pe butonul "Adăugați în coș" și contactați managerii noștri într-un mod convenabil pentru dvs. și mărfurile vă vor aștepta până la sfârșitul zilei curente (în orele de lucru ale magazinului).

POATE O ALTĂ PERSOANĂ SĂ ACCEPTE COMANDA DVS. ONLINE?

Da, comanda făcută de dvs. poate fi obținută de oricine. Destinatarul va trebui să prezinte cardul ZVStyle sau telefonul la care este întocmit achiziția pentru a confirma comanda prin cod SMS.

AȚI RETURNAT BUNURILE PLĂTITE CU CARDUL, IAR BANII NU AU VENIT PE CARD?

Dacă ați cumpărat un produs în magazinul offline și l-ați plătit cu cardul, banii se vor întoarce pe card în decurs de 3-10 zile. Termenul de rambursare poate fi majorat până la 30 de zile, în funcție de condițiile operațiunilor băncii dvs.

Restituire

CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ AVEȚI PROBLEME CU BUNUL DUPĂ CE ÎL CUMPĂRAȚI?

Puteți returna noul produs în termen de 14 zile calendaristice de la data achiziției. Ciorapi și șosete, precum și produse de îngrijire pentru pantofi și returnarea nu sunt supuse. Veți găsi instrucțiunile de returnare aici

Puteți beneficia de consultații gratuite privind îngrijirea încălțămintei sau genții de la consultanții Pikolinos Moldova.

CE DOCUMENTE SUNT NECESARE PENTRU RETURNAREA BUNURILOR?

Pentru a returna un produs nou, veți avea nevoie de o cerere de Rambursare și documentele furnizate la cumpărare. Instrucțiunea privind returnarea unui produs nou, precum și regulile pentru returnarea revendicării, veți găsi pe pagina aici.

NU AȚI GĂSIT UN RĂSPUNS LA ÎNTREBAREA DVS.?

Sunați la + 373 (22) 232-186 de la 09 la 20:00 fără weekend.

Scrieți prin formularul de feedback de pe site. 

Scrieți în chat online pe site. Pictograma de chat este întotdeauna disponibilă pe orice pagină a site-ului.